Villa Anne

3 juni 2020 - Vancouver, Canada

In onze zoektocht naar een mooi huis op Bonaire vielen wij op 'Villa Anne': ietsje uit de richting, maar supermooi, ruim en met eigen zwembad. Na wat onderhandelen ook binnen ons budget. En dan die naam... Meant to be, toch? Waar kunnen we tekenen?

Alle details hadden we al besproken, alleen was het wachten nog op het contract. Na wat vertraging kwam die gisterochtend ook binnen in de mail. Of we nog even alles wilden checken. Maar nog voor we hadden kunnen reageren kwam er nog een bericht achteraan, kort samengevat: "Slecht nieuws: via onze makelaar zijn er door corona verplaatste boekingen binnengekomen voor jullie periode. Door een technisch probleem horen we dat nu pas. Dus ik moet jullie helaas toch teleurstellen..!"

Huh?

Wat volgde waren veel excuses, wat discussie en wellicht toch een 'passende oplossing' die bij de makelaar vandaan zou moeten komen. Wij hebben direct met de eigenaar zaken gedaan.

Heel benieuwd hoe dit nu weer af gaat lopen. Het is sinds vanmorgen vroeg helemaal stil aan de overkant, terwijl Bonaire maar 3 uur tijdverschil met ons heeft. Ik moet op mijn handen gaan zitten om af te blijven wachten, maar teveel pushen werkt meestal averechts. Hopelijk is er morgenochtend nieuws!

En ach, als Villa Anne te mooi blijkt om waar te zijn dan gaan we gewoon op zoek naar Villa Onno, zoals een vriendin vandaag grapte.
Ik moest er hardop om lachen. Het is ook gewoon een luxeprobleem. Met een iets minder fancy huis kunnen we natuurlijk ook uit de voeten. Aan de andere kant moeten we er al binnen een maand in en KLM heeft net gecommuniceerd de vluchten naar Bonaire weer te gaan hervatten. Dat heeft wel impact op onze mogelijkheden natuurlijk.

Oh well. Ondertussen gaan we lekker door met opruimen en inpakken. Over een week vliegen we al!

1. Lizette:
    3 juni 2020
    He! Misschien is het park waar wij sliepen nog een optie? Die verhuren soms ook voor langere tijd voor een gereduceerd tarief. Succes! Lfs Lizette
  2. A&A:
    3 juni 2020
    Hopen dat jullie snel wat anders naar jullie zin vinden. 💋 A&A
  3. Rianne:
    17 juni 2020
    Spannend, hoor! Ik hoop dat het doorgaat of dat jullie gauw iets anders vinden!